srijeda, 8. travnja 2015.

Lancome Star maskara

S obzirom da imam izrazito masne kapke maskare su mi donedavno bile najgori neprijatelj.
Naime, svaka bi mi se nakon pola sata preslikala i onda bih ostatak dana hodala gradom kao idiot...
Max Factor, Deborah, Maybelline... Sve su mi one ok odgovarale, ali i stvarale isti problem. I ništa za matiranje kapaka također nije pomagalo.

Nakon niza maskara odlučila sam uložiti u HD maskaru u nadi da će to promijeniti situaciju – i je!
Ne mogu vam opisati svoje olakšanje kada sam shvatila koliko je ova maskara dobra i da se ne miče s mjesta.
Bila sam toliko sretna da neko vrijeme nisam ni isprobala neku drugu...


Maskara dođe u stvarno, po meni, prelijepom, sjajnom pakiranju u kojem dobijete 6,5 ml. 
Moja je u nijansi 01 Noir Midnight i koštala je 20 eura u Duty Free Shopu, a na nekim stranicama poput Feelunique.com često se može naći u setovima od dvije za oko 42 eura, ili posebno oko 29 eura što mislim da je i dalje povoljnije od kupovine u Hrvatskoj. 
Moj savjet je kupovina s prijateljicom... To nikako ne može biti loša ideja.






Moje trepavice su stvarno ok, dosta su guste, dugačke i uvijene same po sebi... 
Tu me genetika poslužila. 
Ono što ova maskara radi je da ih čini još boljim što je definitivno plus, a osim na sebi maskaru sam isprobala na prijateljicama koje se muče s kratkim i rijetkim trepavicama... I njima je učinila čudo!Meni je pomogao sastav same maskare, a njih je spasila četkica. 
Radi se o neobičnoj – plosnatoj četkici na kojoj se nalaze duže i kraće dlačice, a s kombinacijom istih dolazi se do najboljeg učinka.



Pozitivne su i pigmentacija i postojanost.
Kod moje Noir Midnight baš se primjeti da je takva – crna, a ostaje na trepavicama apsolutno cijeli dan, bez da se pomakne.
Sve dok je ne odlučim skinuti, a onda to ide bez problema... Bilo kojim sredstvom!



Svjesna sam paprene cijene, ali mislim da vrijedi novaca. Barem u mom slučaju.
Radije bih dala ovaj iznos za maskaru pa bila u miru i ne razmišljala cijeli dan o kapcima, nego kupila 5 drogerijskog ranga i onda cijeli dan (posebno na nekim važnijim događanjima) sjedila na iglama. 
U slučaju da nemate mojih problema i da vam druge maskare odgovaraju, samo naprijed...
Uvijek ću u takvim slučajevima podržati uštedu! J




Moja ocjena za ovu maskaru je čista petica, a vaša?
Pišite mi! :)

2 komentara:

  1. nisam isprobala ovu maskaru, ali razumijem tvoju potrebu za ulaganjem u nešto skuplje, ako nisi mogla po drogerijama naći nešto drugo... bolje :)
    ambalaža joj je prekrasna i zavidim na dugačkim trepkama :D
    ja trenutno jakooo volim obadvije Lash Princess od Essencea :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam samo pohvale o tim maskarama, a zbog niske cijene ću ih svakako isprobati, pa što bude! :D

    OdgovoriIzbriši