ponedjeljak, 6. travnja 2015.

Baby Lips


Budući da imam izrazito suhe usne, posebno u zimsko vrijeme, balzam za usne je moj najbolji prijatelj.
Od njega, doduše, ne očekujem mnogo jer sam navikla da mi ni jedan ne može dovesti usne do savršenstva, ali sve što može barem malo promijeniti stvari - dobrodošlo je.


Kao i mnoge dame dolaskom Baby Lips proizvoda na naše tržište počela sam se ponašati kao puštena s lanca pa sam pohitala kupiti ih što više. 
O mojoj kolekciji i favoritima čitajte u nastavku: 

Plavi Baby Lips (Hydrate) je pravi balzam, među mojim favoritima je definitivno.
Ne ostavlja boju, ali dobro hidratizira usne što je meni najbitnije.
To je onaj balzam koji je uvijek dobro imati u džepu, torbici ili na radnom stolu.



Ljubičasti (Peach Kiss) je onaj za koji sam mislila da će mi biti najdraži, ali nije. 
Kako inače volim Nude ruževe očekivala sam sličan učinak s ovim balzamom, ali nije se baš ostvarilo. 
Ne znam je li to do mojih usana ili do balzama, ali ne ostavlja mi neku pravu boju, nego više sjaj. I to sjaj koji mi se ne sviđa.




Pink Punch je među blogericama, čini mi se, najpopularniji. 
Meni je naprotiv najmanje drag.


Ostavlja rozi trag koji mi nikako ne odgovara. 
Nemojte me pogrešno shvatiti, imam i nosim pink, ružičaste ruževe, ali ovo je neka nijansa koja po meni odgovara isključivo plavušama.
Meni kao brineti ne laska.




I došli smo do meni omiljenog - narančastog (Cherry me).
Nije stvar u boji nego u hidratizaciji.
Naime, meni ovaj balzam hidratizira usne čak bolje i od plavog, što mi najviše odgovara noću.
Uvijek mi je pored kreveta, navečer ga stavim, a ujutro se probudim s usnama koje su hidratizirane i još uvijek mirišu na trešnje. Može li bolje? Ja mislim da ne.
A osim toga, ni boja mi nije loša. Znam da većini ne odgovara, ali ja se u njoj nekako i pronađem.


Koje je vaše mišljenje o Baby Lips balzamima i koje teme biste voljele čitati u sljedećim postovima?


Love, Ivona.

Nema komentara:

Objavi komentar