petak, 3. travnja 2015.

Allin sprej za čišćenje četkica




Za one koji nisu upoznati s ovim brendom radi se o srpskom brendu poznatom po biljnim šamponima, a takav im je i ovaj proizvod – prirodan, pun biljaka uz dodatak parfema.
Dolazi u bočici s raspršivačem, a miris je divan... Kao žvake!
Naravno, onome tko to voli.




Bočica je lijepa, s animacijom, a iza se nalaze upute kako koristiti sprej.
Dolazi u pakiranju od 150 ml, a cijena je oko 30ak kuna.
Mislim da za sada nisu dostupni na hrvatskom tržištu, ali da sam negdje pročitala da će uskoro biti.
Pa eto, ako kome pomaže... 
J






Sprej se koristi tako da se našprica na suhu četkicu koja se zatim protrlja i ispere pod mlazom vode.
Nakon se ona ostavlja na sušenje,a ja to najčešće učinim preko noći jer mi je tako jednostavnije.




Četke mi čisti odlično, pogotovo s činjenicom da to radim stvarno često jer ne volim ni vidjet ni osjetit prljavu četkicu na licu.
Postupak se može ponavljati do čistih četkica, ali meni je dovoljno ponoviti jednom ili dvaput.





Brzo, jednostavno i učinkovito – to je moje mišljenje.

Koje je vaše mišljenje o ovom proizvodu?

Pišite mi! :)

Nema komentara:

Objavi komentar